Post by robaphynevan on Mar 15, 2022 11:02:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Oz: Broken Kingdom™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Oz: Broken Kingdom™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Oz: Broken Kingdom™ 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är fantastiskt, jag gillar verkligen grafiken och handlingen. Jag ändrar 5 stjärnor till att bli 2 stjärnor. Pvp är riktigt dåligt och buggigt.
Oz: Broken Kingdom™ ایکشن mhv
Bra grafik, men långsam laddning och laggy. Nog är nog. Avinstallation kommer
Spelet har potential att bli 5 stjärnor .... precis så fort några mindre problem är åtgärdade. Arenan behöver arbete. Den låste sig en gång, min motståndare försvann en gång, och alternativet att titta på en video för att öppna en kista tidigare fungerade bara första gången. Alternativet att titta på en video för att återställa butiken låter dig titta på videon men ger sedan ett felmeddelande och återställer inte butiken. Personligen behövde jag en mer djupgående handledning men jag vet inte om det bara var jag. Grafiken är fantastisk, jag älskar historien, en del slipning krävs men alla spel av rpg-typ har det. Fixa ovanstående och det här är ett vackert spel.
Kraschar på laddningsskärmen. Även din arena strid är jacked, det slutar alltid med att jag hamnar i strid mot den starkaste av typen match up. När jag i slutändan har typövertag över min motståndare så blir de mycket starkare. Försökte byta karaktärer för att se om oddsen förbättrades men tappade fortfarande i stort sett varje gång. Förutom det är spelet fantastiskt och älskar konsten i alla karaktärer. Även om jag trodde att använda en eller flera av de andra karaktärerna i kampanjläge som i stridsarenan
Jag har inte spelat det här spelet ännu, men jag tycker att det är ett fantastiskt spel
Slutar konstant att ladda på titelskärmen. Jag kan hela tiden inte spela det. Fixa det så fixar jag min recension.
Jag har lagt ner några timmars speltid på det här spelet. Och än så länge gillar jag det. Men när jag gick tillbaka för att fortsätta är alla mina framsteg borta. Den var ansluten till min play store för att spara.
Ghatia...spel...jag tror att jag kör det är ett ghatiaspel...men historien är bra...grafiken också bra...men tråkig...
Men den har en tuff kurva. I andra steget av kampanjen börjar det bli svårt och det är svårt att uppgradera färdigheter utan att spendera pengar på ädelstenarna.
Om du väljer att spela det här spelet, förbered dig på sååååå många buggar och problem som att släpa, frysa och krascha. Utvecklarna har helt övergett spelet. Det brukade vara så roligt, speciellt under Halloween men nu bryr de sig inte om det längre. Jag antar att det redan gav dem tillräckligt med pengar. Jag önskar att de bara säljer spelet till någon som tar hand om det och dess spelare.
Men håller på att frysa i slagsmål
Kraschar när den är öppen och lejon får mod när hans allierade dödas. Lejon tappar inte modet när han blir träffad av en pinne.
Det går inte att spela eftersom spelet inte kan ansluta till Google Play. Många människor har rankat spelet av just denna anledning och utvecklarna har ännu inte tagit itu med det eller ens erkänt att det är ett problem. Vissa Android-användare verkar kunna spela medan andra inte kan. Låter som ett plattformsversionsproblem som korrekt QA borde ha identifierat.
Samma som alla andra spel på marknaden
Ett mycket bra enspelarspel för smartphone, och att spela Oz är nostalgiskt med mörka inslag.
Det tar för lång tid att ladda för att göra det som RPG där du kan styra din karaktär och kämpa dig igenom spelet som skulle vara dåligt
det kunde inte hålla mitt intresse. Jag ville verkligen gilla spelet, speciellt arenaspel, lite efter att ha matchats om och om igen med motståndare 2-3 gånger din styrka, behöver matchmaking-systemet verkligen en översyn. den lilla discord-gemenskapen gör det lättare att kontakta spelmoderatorer, vilket var trevligt, men det blev bara repetitivt och tråkigt.
Skulle ge dig mer stjärna om du gjorde det lättare att utveckla människorna och inte göra det så svårt att få Jack
Var 5:e sekund får jag ett google-anslutningsfel och startas upp till startskärmen. Har bra wifi även försökt använda data
När spelet laddas... stängs det av & går tillbaka till startskärmen
Det låter mig inte logga in på mitt Google-konto
Bra spel förutom att Daily Quests har slutat uppdatera sin status så jag kan inte göra anspråk på dem!
Slutar ladda där det står att dra gardiner tillbaka
Jag vill återställa mitt spel till nivå 1 och börja om från början, men ingen är villig att hjälpa mig.
Oz: Broken Kingdom™ Märulimängud itk
du måste betala för mycket för att avancera annars slipa och sedan vara ok inte bra med nivåer. Jag kan inte spela mycket nu, min telefon kanske för gammal galaxy s7 stängs av efter några minuters spel
Värsta spelet någonsin, slöseri med data och tid totalt
Förvirrad
Riktigt bra spel, en besvikelse att grafiken inte är lika bra som de annonserade skärmdumparna även med inställningar på Max, bortsett från att anledningen till att jag gav 3 stjärnor är att den inte kommer att ansluta till Google Play Spel så att jag kan säkerhetskopiera mina data , även om jag är på WiFi står det fortfarande anslutningsfel och sedan fryser spelet. Detta måste verkligen fixas då det skulle vara 5 stjärnor.
Spelet kommer inte att ansluta till mitt Google-konto.
Jag hoppas kunna göra någon skillnad i maktspelet
Oz: Broken Kingdom™ Hərəkət ktps
typ förlorat, spelet har en långsam story ... bara en eah! typ av spel...
Ett av de få spel jag verkligen gillade. Den har ett fantastiskt spelsystem, inställning och berättelse. Även om det inte lönar sig att vinna ett spel, kommer du att vara hårt pressad att slå kampanjen utan att tappa några pengar om du inte är okej med att göra MYCKET slipning. Jag spenderade lite pengar och gjorde fortfarande en hel del slipning, men på en trevlig nivå. Pengar väl använda IMO. En varning, några av fiendebilderna är häftiga, även om de visas sällan.
Spelet är extremt glitching inte spelet att spendera pengar på.
Ett bra spel överlag. många olika karaktärer, och jag gillar Oz. Men inte offline så inte värt att lägga för mycket pengar på.
Återansluter ständigt till google play. Skräp
Oz: Broken Kingdom™ Ação qbtk
Skulle inte fungera plz fix ser så bra ut
Jag skulle lätt ge det här spelet 5 stjärnor om de fixade det problem! Först har jag haft 2 dagar &4 silvermynt för önskepoolen försvinner& säg att det är ett spelfel! Därefter är alla skråen sönder! Striderna & kortreq dyker inte upp mellan medlemmarna varje gång! Det finns inget sätt att ändra guildinställningarna. Du kan inte utse medledare för att hjälpa till med guilden! Det finns ingen världschatt för att hjälpa till med guildrekrytering! Det här spelet har många fantastiska saker om sig men mynt och andra frågor måste lösas ASAP!
Oz Broken Kingdom är ett stiliserat spel.
OK visst
För det första njuter jag av spelet. Det är en rolig version av Oz och kortbaserade rpgs. Den har dock några betydande problem. Varje områdesändring kräver en laddningsskärm. Själva spelet har väldigt lång laddningstid. Så en stjärna av för det. För det andra är spelet ospelbart om du inte har wifi eller en mycket bra 4g-anslutning. Det vill hela tiden utbyta data utan någon bra anledning. Jag spelar mest spel under en tågpendling och det här går inte att spela.
snälla fixa matchningsproblemen. Jag är på plats 9 med bara 150 troféer men nu får jag rang 20 till 30 spelare med 1000 troféer som suger, vänligen fixa det annars tar jag bort det.
Bruten. Kommer inte att logga in på Google Play, så du kan bara spela som GÄST
ser bra ut. vad i hela friden gör allt våld i Oz?
The Sun: Key of Heaven פעולה vjkc
kom till lvl 28 nästan 29, alla hjältar evoed 3..men jag har fastnat för porslinssoldaterna, och det tar en evighet att komma till evoed 4...så jag är klar med detta
förstods om jag tillbringade mitt smaragd-ID för att få 20 epos istället för 10 så var detta inte fallet. en återbetalning uppskattas för ett 5-stjärnigt betyg.
Jag ger två stjärnor eftersom jag har problem med att logga in på Google play. Fortsätter att ge mig ett felmeddelande och avgå från Google play. Om och om. Så jag kan inte ens spela spelet! Vänligen hjälp och åtgärda problemet
Fantastiskt spel Jag har varit ett fan av figurerna från wizard of oz älskar det
Nackdelar: -Ljudfel- du kan flytta alla reglagen till tysta men det ger fortfarande ljudeffekter (jag spelade det här spelet för 2 ÅR sedan sist och de har fortfarande inte fixat det här?) -Jack- han är nu en enorm grind eller $30? ! Vad hände med Jack-myntet?! Att ta bort det verkar vara den enda uppdatering som gjorts på två år -Tedium: att försöka få legendariska pärlor är en SLOG och en tråkig sådan -Konstiga bokfelaktigheter: Ozite?! Det är Ozian. Och ingen kan dö i Oz men det verkar inte alls vara hur strider behandlas?